Subject: Uus Ravimiseadus
From: "Viigand, Karmen \(Ext\)" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Cc: "Ojala, Oie \(Ext\)" <[email-masked]>, "Merkulova, Anna \(Ext\)" <[email-masked]>, "Tellismae, Tea \(Ext\)" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jan 2024 16:07:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Hea uut aastat!

Lugesin uuenenud Ravimiseadust ja tahaksin täpsustada just kliiniliste
uuringutega seonduvat.

Varasemalt oli nõutav, et uuringuravimite sisse- ja väljaveol tuleb
teavitada Ravimiametit 5 tööpäeva jooksul, aga tundub, et ka see on nüüd
muutunud.

Kas oleks võimalik täpsustada, millised on edaspidi nõuded ravimite sisse-
ja väljaveol seoses ravimiuuringutega? Kas ja kuidas peaksime teavitama
Ravimiametit uuringuravimi sisse- ja väljaveost?

Suured tänud juba ette!

Parimate soovidega/ Best regards,

Next planned OOO: 27Dec2023 – 29Dec2023

Karmen Viigand, MSc

Senior Clinical Research Associate

ICON Strategic Solutions

Providing service for Novartis

MOBILE : +372 5656 3649

EMAIL :  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

SIA Novartis Baltics

Estonian Branch

Pärnu mnt 141

11314 Tallinn

Estonia